الهام علی اف در تازه ترین ادعای خود علیه ایران و ارمنستان با سخنان واهی این دو کشور را به قاچاق مواد مخدر متهم کرد. در واکنش به اظهارات واهی رئیس جمهور آذربایجان، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار نقد دولت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در استفتائات، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر را حرام فرموده است گفت: علی اف با کسب اطلاعات غلط چنین مطلبی را عنوان کرده است از این رو برای رئیس جمهور آذربایجان متاسفم.
محمود عباس زاده مشکینی با تاکید بر اینکه همواره اقدامات ایران برای مبارزه با مواد مخدر در جهان مثال زدنی است تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تلاش های بی نظیری نداشت قاره اروپا و منطقه قفقاز جنوبی درگیر تبعات مربوط به مواد مخدر می شد.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق جزو کشورهای پیشتاز است گفت: پس از انقلاب با هدف بازدارندگی قوانین محکم و قاطعی در حوزه مواد مخدر وضع شده است که خود بیانگر مقابله ایران با این موضوع است. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران و آذربایجان کشورهای مسلمانی هستند که همواره دشمنان به منظور ایجاد شکاف و تفرقه میان این دو کشور همسایه دست به شیطنت و بدخواهی زده اند.
 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید