حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار «نقد دولت» با اشاره به رفتارهای صورت گرفتۀ احمدی‌نژاد در روزهای اخیر عنوان کرد:  این موضوع طبیعی بود که در مقطعی، وی حقیقت وجودی و ماهیت تفکر خویش را به نمایش خواهد بگذارد. این صبر و حوصلۀ انقلابی که مردم و رهبر ما درخصوص ایشان داشتند، به حق بود که ذات خویش را، در عرصۀ جهانی به نمایش گذاشت و این واقعیت احمدی‌نژاد است، حال اینکه در زمان ریاست جمهوری رفتارهای دیگری داشته است.
وی در ادامه، با اشاره به این که او سعی می‌کند به عنوان یک اپوزیسیون و یک دگراندیش در رابطه با مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی عقیدتی دیده بشود و همان 16 سال پیش گفته بودم او پیرو مکتب احمدی‌نژاد است، افزود: این نوع نگاه احمدی نژاد به مسائل عقیدتی، فرهنگی و جهان‌بینی، کاملاً متفاوت با آن چیزی است که بین علمای ما نسبت به مسائل اسلامی و شرعی مطرح می‌شود.
این فعال سیاسی اصولگرا، با تأکید بر این مفهوم که احمدی‌نژاد به دنبال این است که یک جایگاه اپوزیسیونی درون نظام برای خود شکل بدهد، ادامه داد: احمدی‌نژاد، تاجزاده و حتی رضا پهلوی، هم‌مسیر شده اند و یک مثلثی را تحت عنوان اپوزیسیون داخلی، خارجی، راست و چپ تشکیل داده‌اند تا بتوانند درون نظام، نسبت به سست کردن پایه‌های نظام وارد عمل بشوند.
کنعانی‌مقدم، در پایان گفت: به نظر می‌رسد عاقبت این اپوزیسیون عاقبت بنی‌صدر خواهد بود.
 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید