سرهنگ احسان مومنی ، درباره مهم ترین حوادث رانندگی رخ داده در پایتخت طی شب گذشته، گفت: حوالی ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز یک دستگاه سواری دانگ فنگ در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس بود که در محدوده خیابان مطهری ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با جدول های کناری بزرگراه برخورد کرد.  

وی با بیان اینکه در ادامه خودروی سواری با چندین اصله درخت برخورد کرد، گفت: این خودرو پس از شکستن درختان با پایه ستون تابلو هدایت مسیر برخورد کرده و متوقف شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به حضور ماموران پلیس و امدادگران در محل گفت: متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده راننده که فردی حدوداً ۲۰ ساله بود به تایید عوامل امدادی در دم جان خود را از دست داد. سرنشین دیگر این خودرو نیز در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.  

مومنی علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده سواری دانگ فنگ در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

تصادف مرگبار دانگ فنگ در بزرگراه مدرس/ نقص فنی پژو قربانی گرفت

وی همچنین از حادثه ای دیگر از ساعت ۶:۵۰ بامداد امروز در بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: یک دستگاه سواری پژو در مسیر غرب به شرق این بزرگراه در حال حرکت بود که ناگهان دچار نقص فنی شده و در حاشیه بزرگراه متوقف شد.  

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه راننده سواری پژو هیچ یک از علائم ایمنی را در محدوده توقف خودرو قرار نداده بود، گفت: در همین حین یکدستگاه سواری پراید با قسمت عقب این خودرو برخورد کرد. متاسفانه در پی این حادثه  راننده سواری پژو که فردی حدودا ۴۶ ساله و در حال تعمیر وسیله نقلیه بود در دم جان خود را از دست داد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید