سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به حواشی به وجود آمده در محدودیت گذاشتن پلیس برای نمایشگاه بین المللی در روز گذشته گفت: مشکل از جایی شروع شد که بدون هماهنگی و رعایت ملاحظات ترافیکی یک نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شد و به تذکرات و اخطارات پلیس توجهی نشد، لذا ما روز گذشته جلوی فعالیت نمایشگاه را گرفتیم. 

وی ادامه داد: امروز با توجه به پیگیری هایی که از همان ابتدا صورت گرفت مسئولانی از وزارت صمت و معاون وزیر و تعدادی از دست اندرکاران به پلیس راهور آمده و مجاب شدند به اینکه عدم هماهنگی از طرف آنها بوده و باید از قبل هماهنگ می کردند و نقطه نظرات ترافیکی را دریافت می کردند چرا که در بلند مدت باید نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب منتقل می‌شد و در کوتاه مدت هم باید متقاضیان برگزاری نمایشگاه با پلیس برای هماهنگی ساعت برگزاری صحبت می‌کردند. در نهایت صورتجلسه ای در این خصوص امضا شد.

وی افزود: قرار شد ادامه کار این نمایشگاه تا دو سه روز آینده ادامه داشته باشد و ما محدودیت اعمال شده را مرتفع کنیم. ترافیک واقعا زیاد بود، امروز با مراجعه و تعهداتی که دادند ساعت برگزاری را تغییر دادیم و ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر قرار شد نمایشگاه فعالیت کند و در ساعات پیک ترافیک دیگر نمایشگاه برگزار نمی شود.

حمیدی با اشاره به چرایی تغییر ساعت نمایشگاه گفت: ساعت اصلی نمایشگاه برای بعدازظهر بود و در آن محل به هیچ عنوان پلیس نمی‌توانست ترافیک را مدیریت کند و برای اینکه نمایشگاه هم تعطیل نشود با توجه به رایزنی‌هایی که انجام شد در نهایت تصمیم به تغییر ساعت گرفته شد و برای بعدازظهر که پیک ترافیک است همچنان نمایشگاه تعطیل است و فقط در بازه زمانی ۹ صبح تا سه بعدازظهر اجازه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: دوستان نزدیک به ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی را دعوت کرده و فراخوان داده بودند و تعطیلی نمایشگاه مشکلاتی را ایجاد می کرد. ما هم مقصر نبودیم و دوستان مقصر بودند به دلیل عدم هماهنگی.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید