شاخص کل بورس در معاملات روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، با ۱۵ هزار و ۲۷۹  واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد نزول کرد. همچنین شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۴۳۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۴۰ هزار و ۱۸۴ واحد را ثبت کرد. در این روز  ۶۴۵ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

در روز یکشنبه با اینکه روند حرکت بازار سرمایه صعودی بود، اما ارزش معاملات بازار سهام نسبت به روز شنبه کاهش چشم‌گیری داشت و از بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال به حدود ۴۶ هزار میلیارد ریال رسید. شاخص کل بورس در این روز با ۲۴۵۶ واحد افزایش در رقم  یک میلیون و  ۵۸۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار  هم وزن هم ۱۳۳۳ واحد افزایش یافت و رقم  ۴۴۱ هزار و ۵۱۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۱۱  هزار معامله به ارزش  ۴۶ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص کل بورس در روز دوشنبه با ۲۵ هزار و ۱۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۷۳۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۳۲ هزار و ۷۷۳ واحد ایستاد. در این روز ۶۲۵ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

روند نزولی بورس در روز یکشنبه هم ادامه یافت و شاخص کل بورس با ۱۵۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۴۴ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را ثبت کرد. در روز سه شنبه، ۴۸۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

در نهایت بورس در روز چهارشنبه صعودی شد و هفته را سبزپوش به پایان برد. در این روز شاخص کل بورس با ۸۷۸۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۵۵۶۶ واحد صعود رقم ۴۳۶ هزار و ۷۹۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۵ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید