علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با بیان این که جمعیت هلال احمر در تلاش است تا نیازهای شهروندان را در حوزه های مختلف برطرف کند، گفت: سرنگ ۵ میل با سرسوزن G۲۲  به تعداد ۵۷۶ هزار عدد، سرنگ ۲ میل با سرسوزن G۲۳ به تعداد یک میلیون ۷۲۸ هزار عدد و سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن G۲۱ به تعداد ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد در شرکت تجهیزات پزشکی از تاریخ ۱۵ مردادماه لغایت ۲۱ مردادماه تولید شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه تامین نیازهای موارد مربوط به دیالیز، ۸ هزار و ۸۰۰ عدد صافی دیالیز F۶۰، بالغ بر ۷ هزار و ۹۰۰ عدد صافی دیالیز F۸۰ و ۷ هزار و ۹۹۲ صافی دیالیز F۸ در این بازه زمانی ساخته شده است که به سرعت با عرضه به بازار کشور به مراجعه کنندگان تحویل داده شده است.

عسکری ادامه داد: ماشین دیالیز، ابتدا بی کربنات سدیم خشک موجود در سوبگ را با آب خالص RO مخلوط سپس با اختلاط آن با مایع کنسانتره اسیدی، محصول همودیالیز مناسب را تهیه می‌کند که این بی‌کربنات سدیم که تحت عنوان سوکارت نیز شناخته می‌شود در هفته گذشته به تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۴ عدد در مجموعه هلال احمر تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۲۹ هزار عدد فلاکن، ۲۰ هزار و ۱۶۰ عدد ست دیالیز و ۳  هزار و ۲۴۰ گالن ۵ لیتری محلول دیالیز در این بازه زمانی تولید شده است و با عرضه از طریق مراکز مرتبط، در اختیار بیماران و شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا نیاز بیماران خاص را تامین کند، گفت: جلساتی با مجموعه‌های داخلی و خارجی برگزار شده است تا هر آن چه مورد نیاز بیماران خاص است تولید و یا تامین شود تا بیماران کشور با دغدغه کمتری، رویه درمان خود را آغاز کنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید