سیدامیرحسین قاصی زاده هاشمی روز پنجشنبه ۷ مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مسئولیت بنیاد شهید اظهار کرد: مسئولین بنیاد شهید در راستای شنیدن دغدغه ها و مشکلات همواره در بین خانواده معظم شهدا و مردم حضور دارند.

وی افزود: پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری از برنامه‌های اولویت دار بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: سفرهای استانی فرصتی مناسب برای با مردم بودن و آشنایی هرچه بیشتر با دغدغه ها و مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: در راستای تکریم و آشنایی با مطالبات خانواده شهدا و سفرهای استانی، ایجاد میز خدمت در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: بخشی از ترویج جریان عظیم جهاد و شهادت در کشور و جهان اسلام برعهده بنیادشهید است.

وی افزود: این جریان با کربلا و امام حسین(ع) و امام راحل آغاز شده و اگر این پرچم بیفتد به معنای ذلت است چراکه این پرچم، پرچم افتخار و عزت است.

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی بیان کرد: مجموعه بنیاد شهید و خانواده شهدا باید با قدرت این پرچم را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه این جریان با عظمت باید در برابر جریان های فتنه گر و آل سعود و... بایستد، گفت: یک بعد پیچ بزرگ تاریخ، جریان جهاد و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه خانواده شهدا الگوساز و الهام بخش هستند گفت: این قشر باید برای ترویج فرهنگ ایثار شهدا به جامعه به ویژه نسل جدید به عنوان الگو معرفی شوند، این فرهنگ و هویت،  بین المللی است و باید در جامعه تزریق شود.

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: دولت دست به گریبان مشکلات زیادی از گذشته از جمله در حوزه ایثارگری است .

فرزاد مخلص الائمه افزود: مردم از دولت انتظار دارند این مشکلات با همدلی و سرعت بیشتری رفع شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید