به گزارش ایسنا، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱۱ بهمن‌ماه به‌روزرسانی شده، محورهای شمالی دارای بارش برف و باران هستند اما در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت)، تردد به‌صورت روان جریان دارد.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک، آزادراه ساوه-تهران حدفاصل دهشاد تا پل اتوبان آزادگان و در محور شهریار–تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، ترافیک سنگین است.

در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، زنجان، سمنان،  قزوین، قم، لرستان، تهران، مازندران، مرکزی، همدان چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های ایلام، خراسان رضوی و گیلان بارش باران وجود دارد.

همچنین محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد-پل زال و محور خرم‌آباد-کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان-ایرانشهر و پیرانشهر-تمرچین و محور غیرشریانی پونل-خلخال،  خوانسار–بوئین و کوهرنگ–مسجد سلیمان (گردنه‌های چری و شاه منصوری)  مسدود است. همچنین محورهای لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد-پاوه، سی‌سخت-پادنا، جدید هشتگرد-طالقان و گنجنامه-تویسرکان دارای انسداد فصلی است.

مرکز مدیریت راه‌ها توصیه می‌کند که از سفرهای غیرضروری خوداری کنید.  در عین حال با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها، لازم است کاربران جاده‌ای و مسافران تا قبل از سفر از همراه داشتن وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودرو مثل زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند و با رعایت سرعت مطمئن و احتیاط لازم در رانندگی مانع از وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای شوند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید