رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم فناوری‌های خود را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشورمان، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگرچه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی افزود: شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع‌تراشی‌ها در این اجلاس شرکت کرده و مقالات خوبی هم ارائه شده است؛ این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید