به گزارش نقد دوت به نقل از ایسنا، علیرضا میریوسفی در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: ترور مقام یک کشور عضو سازمان ملل در قلمرو آن یک بازی خطرناک است.

وی ادامه داد: حمایت غیرقابل توجیه از ترور وحشیانه یک دانشمند برجسته، کاری جز تشویق چند جنایتکار نظیر رژیم اسرائیل و متحدانش برای ارتکاب ترورهای بیشتر نیست. ترور یکی از مقامات یک کشور عضو سازمان ملل در قلمرو آن به مثابه بازکردن جعبه پاندورا و یک بازی خطرناک است؛ خطری که عواقبش را فقط انسان‌های آخرالزمانی بی‌خرد و بی پروا نادیده می گیرند.

میریوسفی گفت: بدون شک، مداخله رژیم اسرائیل در این اقدام جنایتکارانه، به منظور برهم زدن بیشتر وضعیت آشفته در منطقه و از بین بردن مسیر دیپلماسی طراحی شده است.

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک اظهار کرد: محسن فخری زاده یک دانشمند برجسته و قهرمان ملی برای همه ایرانیان بود. آخرین خدمت وی به کشور تولید کیت تشخیصی ویروس کرونا و همچنین مدیریت پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا بود، واکسنی که به مرحله آزمایش انسانی هم رسیده بود. ترور وی هیچ اثری بر برنامه هسته‌ای کاملاً مسالمت آمیز ایران نخواهد داشت، همانطور که ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در چند سال گذشته تاثیری در پیشرفت فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز کشور نداشته است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید