مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره رویدادهای مهم خردادماه از جمله سالروز آزادسازی خرمشهر، رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه، گفت: امروز در همین ماه خرداد باز هم شاهد تحقق وعده‌های الهی و پیروزی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست بودیم.
معاون رییس جمهور در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم باید حماسه‌ای پرشور خلق شود تا راه شهدا و ایثارگران ادامه پیدا کند.
مهندس اوحدی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، گفت: در نشست‌های قبل مشکلات خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه دولت موظف به خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است حل این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
معاون رییس جمهور با اشاره به برخی از موضوعات مطرح شده در این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت‌ها و اسناد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مناطق آزاد به عنوان گنجینه‌های گران‌بها از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه به آنها پرداخته شده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت پیشبرد و تحقق این تفاهم‌نامه برای خدمت به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم قرار داریم باید با جدیت کارها انجام شود و ارزش‌گذاری به جامعه ایثارگری در همه دولت‌ها مورد توجه قرار گیرد.
حمیدرضا مؤمنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این نشست با اشاره به تلاش برای خدمات رسانی به ایثارگران در حوزه مختلف از جمله اشتغال، درمان و آموزش، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت خدمت رسانی به ایثارگران شتاب پیدا کند و در شورای عالی مناطق آزاد تجاری به مدیران تأکید شده است که به اجرای این تفاهم‌نامه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به تأکید رییس جمهور برای خدمات به ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم، گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهم‌نامه و خدمت به جامعه ایثارگری ره‌توشه‌ای برای آخرت مسئولان فراهم شود.
در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمیدرضا مؤمنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت خدمت به ایثارگران به امضا رسید.
 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید