صابر علیدادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه‌های مجازی که در آن به انتقال آب شرب از خوزستان به کشورهای عراق و کویت اشاره می‌شود، اظهار کرد: برخی از افراد که اطلاعات درستی در اختیار ندارند، با مقاصد نامعلوم، اقدام به انتشار کلیپ‌های نادرستی می‌کنند که اصلا صحت ندارند.

وی افزود: این افراد در یک شب تاریک با حضور روی خطوط طرح آبرسانی غدیر که به شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و شادگان آبرسانی می‌کنند، این خطوط را به عنوان خطوط انتقال آب خوزستان به کشورهای عراق و کویت معرفی می‌کنند که ما این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: خطوط انتقال آبرسانی طرح غدیر در دو فاز اجرایی شده‌اند تا نیاز آبی شهرهای هدف را در خوزستان برطرف کنند و عنوان کردن چنین مسایلی در بحث انتقال آب شرب از خوزستان به هیچ کشوری صحت ندارد.

علیدادی با بیان اینکه خروج آب از کشور ایران را تکذیب می‌کنیم، عنوان کرد: نیاز آبی خوزستان در شرایط فعلی به سختی تامین می‌شود و آب به سختی به شهرهای هدف می‌رسد و مباحث مطرح شده در بحث انتقال آب از خوزستان به کشورهای همسایه اصلا درست نیست.

وی افزود: آب سرمایه ملی برای مردم است و سازمان آب و برق خوزستان نیز به این مساله اهتمام دارد و اجازه نخواهد داد حتی یک لیتر از این آب هدر برود.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان در پایان گفت: مردم خوزستان نگران خروج آب از استان نباشند زیرا این مساله یک مساله کاملا نادرست است.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که عده‌ای با حضور روی خطوط انتقال آب عنوان می‌کنند که آب خوزستان از این لوله‌ها، به کشورهای عراق و کویت منتقل می‌شود که سازمان آب و برق خوزستان این مساله را قویا تکذیب کرده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید